Природознавство
Тема.
План місцевості Практична робота Читання плану місцевості
-
Сьогодні ми довідаємося, що називається планом у природі, вивчимо умовні знаки,
які знаходяться на плані, навчимося креслити, читати план місцевості.
Перегляньте відео-пояснення:
Робота з підручником
(с. 32-35).
Прочитайте
матеріал підручника на с. 32-35. Виконайте тести.
1.Що називають кресленням
вигляду предмета згори?
а)Малюнок б)Карта в)План
2.За допомогою чого на плані зображують зображення?
а)Малюнків б)Умовних знаків
в)Підписують словами
3.Що таке план місцевості?
а)Це зменшене узагальнене
зображення невеликої ділянки земної поверхні
б)Це вигляд великих
предметів, будівель згори.
4.Чим план місцевості відрізняється від малюнка?
а)Місцевість може бути
відображена по-різному: збоку або згори.
б)Місцевість показана
тільки згори.
5.Хто користується планом місцевості?
а)Геологи, будівельники,
агрономи
б)Будівельники,
вчителі, агрономи
в)Агрономи, геологи,
продавці
6.Що можна визначити за допомогою масштабу?
а)Відстань між предметами
на місцевості
б)Відстань від сонця
до предмета
7.Де позначають масштаб на плані?
а)По центру вертикально б)Внизу в)Угорі
Практична робота .Читання плану місцевості.
Розглянь план місцевості, наведений на
малюнку 25. Роздивися його умовні знаки. Знайди на
плані населений пункт, фруктовий сад, чагарники, міст.
У якому напрямку від населеного пункту
розміщений фруктовий сад? А джерело? Що розташовано на північний схід від
джерела?
Домашнє завдання:
Опрацювати матеріал підручника на с. 32-35, відповідати
на запитання.
Українська мова 22.10
Тема Рід іменників. Віднесення
іменника до одного з родів. Складання речень.
— Сьогодні ми пригадаємо, як визначити рід
іменників.
— Який рід можуть мати іменники?
Вправа 105 с.51-52.
Прочитайте текст. Випишіть з
тексту підкреслені іменники за зразком,
згрупувавши їх за родами.
Перевір (Чол. р. (він, мій):
крутій, син, хист, пагорбець, коридор.
Жін. р. (вона, моя): родина, мама, кухня, вітальня, кімната, ялина.
Середн. р. (воно, моє): житло, ліжечко, дзеркало, лисенята.)
Словникова скарбничка
Запам’ятайте
правопис слів портрет, щогодини.
Виконай вправу 106
с.52
Змініть форму іменників так, щоб вони відповідали на
питання хто? або що? Спишіть, розподіливши їх за родами. (За зразком вправи 105)
Домашнє завдання
Вправа 107, с.52.
Спишіть перший абзац тексту.
Напишіть у дужках
біля підкреслених іменників рід за зразком першого іменника.
Основи здоров’я
Тема. Гігієна порожнини рота.
Практична робота. « Гігієнічний догляд за
порожниною рота».
-Сьогодні ми поглибемо знання про гігієну порожнини рота , розширюватимемо уявлення про групи зубів; дізнаємося про негативний
вплив шкідливих звичок на стан зубів і прикус; дізнаємося правила догляду за зубами.
Перегляньте відео "Навіщо чистити зуби":
- З чого складається ротова порожнина?
Інформація про гігієну
порожнини рота.
-Розгляньте ротову порожнину у дзеркальце.
- Якщо роздивитись свої зуби перед дзеркалом, то можна
побачити що всі зуби розташовані у рівні ряди верхні зубки перекривають нижні ,
і коли ми їх зціпимо, то у кожного є
свій ПРИКУС.
Прочитайте на ст. 45-46
чим відрізняється правильний прикус від неправильного.
Щоб зберегти
зуби здоровими їх потрібно чистити двічі на день. Тому, що між зубами багато
нерівностей. У них легко затримуються часточки страви. Тут дуже швидко розмножуються різні бактерії, в тому числі і
збудники хвороб.
А при пошкодженнях зубів потраплятимуть часточки страви і гнитимуть. Це призведе до захворіння зубів, горла, шлунку і навіть
серця. Крім того хворі зуби, як правило, мають неприємний запах. До
того ж хворі зуби негарні.
- Проте, щоб зберегти зуби цього ще
замало.
Правила догляду за зубами та ротовою порожниною.
*Полоскання роту після кожного прийому їжі теплою водою
*Чистити
зуби двічі на день, використовуючи
пасту.
*Щітка повинна бути індивідуальна, просушена, після
очищення.
*Щоб видалити залишки їжі між зубами, використовуй зубну
нитку чи зубочистку.
*Не забувай чистити язик
*Не можна
кусати зубами горіхи, кісточки від ягід, різні тверді предмети тощо.!
*Шкідливо для зубів: різка зміна температури при прийомі
їжі; багато солодкого
*Також пошкоджені зуби у курців, адже нікотин негативно
впливає на їх здоров’я.
*Двічі на рік відвідувати стоматолога.
Перегляд мультфільму «Ведмедик –
ласунчик»
-
То які висновки зробив для себе
Ведмедик?
-
А які висновки ви зробили для себе?
Для того щоб піклуватися за зубами,
потрібно знати їх будову.
Ознайомтеся з будовою зуба та призначення.
Спочатку у людини з’являються молочні
зуби, а пізніше – постійні. Молочні зуби з’являються у 4-6 місяців, а постійні
– в 8-12 років. Всього у дорослої людини 32 зуба.
Зуб складається з трьох частин розгляньте:
По формі коронок зуби діляться на
різці, клики, малі корінні зуби та великі корінні зуби.
Призначення
зубів
- Відкрийте ст.44 в
підручнику, розгляньте ще раз малюнок, які є групи зубів та прочитайте їх
призначення.
7. Практична робота «Гігієнічний
догляд за порожниною рота» (с. 45)
• Зубну щітку розташувати вздовж ліній ясен. Рухи зубної щітки — згори вниз. Слід
ретельно чистити кожен зуб.
• Очистити
внутрішню поверхню кожного зуба. Рух зубної щітки — знизу вгору.
• Почистити
жувальну поверхню кожного зуба. Рух щітки — вперед-назад.
• Кінчиком щітки
почистити внутрішню сторону передніх зубів круговими рухами.
• Не забути почистити язик.
Продукти ,
які зміцнюють та пошкоджують зуби.
А ще для зубів корисні продукти, в яких багато кальцію, заліза,
вітамінів, фтору. Це — овочі, фрукти, молочні продукти (сир, молоко, кефір),
зелень, риба. А що, запитаєте ви, зовсім не їсти цукерків, тортів і інших
солодощів?
Ні, це не обов’язково.
Просто солодощі слід вживати під час сніданку, обіду, полудня чи вечері, а не
між вживанням їжі. Після того, як ви поїли солодощів, потрібно почистити зуби
чи хоча б прополоскати рот.
Здорові зуби – запорука
здоров’я і краси.
Інформатика
Тема. Інструктаж з
БЖД. Орієнтування в списку книг електронної
бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору.
Закладки, коментар (помітки) у творі.
Сьогодні ми будемо
знайомитись з новою програмою для перегляду документів.
Електронна
бібліотека –
документальна автоматизована інформаційна система, у якій документи
зберігаються, як правило, у повнотекстовому вигляді на електронних машинних
носіях і можуть надаватися користувачам по їхніх запитах через телекомунікаційні
мережі.
Переглянь відео з теми.
Робота
за комп’ютером
1)
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)
Вправи для очей.
Практичне
завдання
Відкрити папку «Електронна бібліотека», яка
знаходить на робочому столі.
Знайти твір Наталії Забіли «І у Ясочки є грядка»
(вручну).
Повернутись до папки «Електронна бібліотека».
За допомогою автоматизованого пошуку знайти твір
назва якого містить слова «дереві».
Відкрити знайдений документ.
Опуститись в низ документу та прочитати останнє
речення.
Трудове навчання
Тема. Відомості про
виготовлення паперових квітів. Виготовлення штучних квітів. Паперова квітка
«Нарцис»
Відгадайте загадку.
Посадила в
квітнику
Квітку ніжну та струнку.
Жовті ніжні пелюстки,
Зеленесенькі листки.
В квітнику у мене зріс
Гордий красень…
Це — (Нарцис)
- Сьогодні ми з вами познайомимося з історією виникнення
паперових квітів, а також спробуємо самостійно створити композицію із паперових
квітів.
Відомості про
виготовлення паперових квітів.
Багато років тому люди навчилися робити квіти з паперу,
фольги, бісеру та інших матеріалів. Квіти з паперу можуть стати прикрасою при сервіровці
святкового столу за всіма правилами, ну і, звичайно ж, вони без всяких сумнівів
підійдуть для більш демократичною сервіровки, будуть своєрідною родзинкою
столу. Паперові квіти також можуть служити і для прикраси будинку.
Перші штучні квіти незалежно один від одного з’явилися в Єгипті, Древній
Греції і Древньому Китаї. Тоді ними прикрашали виключно фасади будинків і
храми. Дивно, але матеріалами, з яких виготовляли перші штучні квіти, були
фарфор і золото! Дещо пізніше їх стали робити з глини і пір’я, потім перейшли
на пергамент.
І вже в середньовічній Європі штучні квіти стали незамінним атрибутом усіх
релігійних свят. Ними
прикрашали церкви і храми. У Лондоні і Парижі з’явилися великі фабрики по
виготовленню штучних квітів, поступово вони перейшли й у світське життя.
Поетапне виконання практичної роботи.
1)
Візьми два квадратики білого паперу зі стороною 7 см,
зроби з боків надрізи
завглибшки 2 см.
2)Візьми олівець або пензлик і щільно накрути протилежні пелюстки. Так само
накрути другу пару пелюсток. Зроби дві такі заготовки і склей їх у центрі,
розташувавши пелюстки у шахматному порядку.
3) Із жовтого гофрованого паперу виріж коло
діаметром 5 см і обгорни навколо олівця(техніка торцювання). Приклей у центрі
квітки.
4) Зубочистку обмотай смужкою зеленого паперу,
зубочистка замала, тому вона швидко закінчиться, але ми після того, як вона закінчиться
продовжуємо намотувати звичайний папір. Відступи 5 см від краю, зроби
потовщення.
5) Виріж зі звичайного ксероксного паперу листочки.
6)Зроби отвір шилом у центрі квітки. Змасти клеєм кінчик стебла і приклей до
квітки.
Інструктаж з техніки безпеки і культури
праці.
- А перед початком роботи давайте згадаємо, які правила поведінки ми знаємо
під час роботи з клеєм і ножицями.
Правила безпечної роботи з клеєм
• Не брати клей до рота, слідкувати, щоб не потрапив до очей.
• На виріб багато не
наносити, користуватися пензликом для
клею.
• Залишки клею промокати серветкою.
Правила користування ножицями
• Класти ножиці так, щоб вони не звисали з
парти.
• Не залишати ножиці в розкритому вигляді.
• Не тримати ножиці кінцями вгору.
• Передавати ножиці кільцями вперед.
• Не заважайте товаришам, коли вони працюють
• Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.
Спробуй самостійно
створити паперову квітку нарцис.
Немає коментарів:
Дописати коментар